گروه فرهنگی و هنری ایلیا

گروه فرهنگی و هنری ایلیا

یه وبلاگ گرم و تخصصی
گروه فرهنگی و هنری ایلیا

گروه فرهنگی و هنری ایلیا

یه وبلاگ گرم و تخصصی

جشنواره پلاک سرخ در فرهنگسرای خاوران

جشنواره پلاک سرخ در فرهنگسرای خاوران
ایران تئاتر -  سرویس خبر

حوزه مقاومت بسیج ناحیه مالک‌ اشتر از 23 مهر نخستین جشنواره تئاتر پلاک سرخ را برگزار می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این جشنواره با هدف شناسایی استعداد هنرمندان تئاتر بسیج و ارتقای سطح کیفی آثار ایشان از 23 تا 26 مهر در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود و در آن 17 نمایش روی صحنه می‌روند.
شورای سیاستگذاری این جشنواره متشکل از فاطیما چاردلی، حسین دهنودشت، حسین کریمی، محسن خدامرادی، محمدمهدی قاهری و سیدمهدی میرجوادی است و دبیری آن را علی برنجیان بر عهده دارد.
برگزیدگان این جشنواره به جشنواره تئاتر بسیج تهران بزرگ را‌ه خواهند یافت.

جشنواره "پلاک سرخ" مهرماه در فرهنگسرای خاوران برپا می‌شود

جشنواره "پلاک سرخ" مهرماه در فرهنگسرای خاوران برپا می‌شود نخستین جشنواره تئاتر "پلاک سرخ" به همت حوزه مقاوت بسیج ناحیه مالک اشتر از 23 تا 26مهرماه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. علی برنجیان دبیر جشنواره به خبرنگار مهر گفت: با تشکیل شورای تخصصی تئاتر ناحیه مالک اشتر متشکل از حسین دهنودشت، حسین کریمی، سیدمهدی میرجوادی، محمدمهدی قاهری، محسن خدامرادی و من برنامه‌ریزی جشنواره تئاتر "پلاک سرخ" از اواخر سال گذشته آغاز شد. این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای هنری در سطح ناحیه بسیج، رشد و ارتقای کیفی شاخصه‌های هنری بسیجیان و ساماندهی و بکارگیری توانمندی‌های بسیجیان در عرصه تئاتر برگزار می‌شود. فراخوان جشنواره خردادماه در پایگاه بسیج منتشر و 17 نمایش صحنه‌ای برای حضور در آن انتخاب شده‌اند. دبیر نخستین جشنواره تئاتر "پلاک سرخ" در ادامه گفت: آثار برگزیده این جشنواره به جشنواره تئاتر میلاد سبز منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ راه خواهد یافت که آثار این جشنواره در بخش جنبی جشنواره تئاتر فجر به صحنه می‌رود. نخستین جشنواره تئاتر "پلاک سرخ" به همت حوزه مقاومت بسیج ناحیه مالک اشتر با همکاری فرهنگسرای خاوران از 23 تا 26 مهرماه برگزار می‌شود.