گروه فرهنگی و هنری ایلیا

گروه فرهنگی و هنری ایلیا

یه وبلاگ گرم و تخصصی
گروه فرهنگی و هنری ایلیا

گروه فرهنگی و هنری ایلیا

یه وبلاگ گرم و تخصصی

برای رایکا

و مثنوی هزار بار به روی ذهن پر کشید
و دستهای خسته ام به واژه ها سرک کشید
و ناگهان هجوم تو
چو سایه گون زبانه شد
روانم از هزار روزنه گریخت
و آئینه شکست و مرد

غزل غزل نوا شدم


                                               من بر من بی من عاشقم یعنی چه ؟


دلم
دلم برای خواندنت هزار بار رفته است
تو ای چکامه ی بلند
تو ای بلند قامتم
ترنم هبوط من
طراوت سپید من
تویی که دوست دارمت
بخوانمت
بخوانمت
به سوز حافظ فقید  !
غزل غزل بخوانمت  :


                                                 اگر آن ترک شیرازی ، به دست آرد دل ما را
                                                 به ناز قلب او بخشم ، روان هر اهورا را  !



نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

شاید نفهمیدی که من بی اون که تو چیزی بگی

سپردمت دست خدا که بی خداحافطی نری
خوشبخت باشی
خداحافظ

اگه صاحب این قطعه ای که خوشحالم خوبی و سالمی و برات ارزوی خوشبختی میکنم . امروز که تازه توی دهه ی سوم آذریم این نظر رو دیدم و نمیدونم توکی جواب منو میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد